Svarar på frågestunden här istället!

Eftersom jag har ny blogg nu, kunde jag ju inte bara lägga ned frågestunden.
Så jag svarar på frågorna här istället!
Men fick inte alls många frågor denna gång gämfört med förra gången för då fick jag över 100 haha..
Så det blir väl en snart igen då?

Fråga: Varför började du blogga?
svar: Jag vet faktiskt inte, några av mina kompisar hade börjat göra det.
Då vill jag testa, sen blev jag helt fast!

Fråga: Skulle du kunna ha en yngre tjejkompis?
svar: Ja självklart! Jag har många yngre kompisar.
Fast det beror ju också på hur mycket yngre :p

Fråga: Vad skulle du göra om Justin bieber ringde dig?
svar: O-M-G! *önskar det vore så!*

Fråga: Isånafall hur skulle din reaktion vara?
svar: Jag skulle säkert svimma! hahah..
Nej men jag skulle snackat med honom, fast skulle vara ganksa chockad!
Sen skulle jag fråga om vi kunde träffas hihi..
Fast jag skulle nog tro att det va nån som busringde först innan jag var säker på om det var JB.

Fråga: Varför har du en blogg?
svar: Jag tycker det är kul.

Fråga: Varför älskar du Justin bieber?
svar: FÖR HAN ÄR UNDERBARAST!!!
haha.. Och han verkar så grymt snäll och gullig!

Fråga:  Favorit färg?
svar: Rosa, lila, röd, svart.. oj en massa.. Gillar nästan alla färger :)

Fråga: Favorit artist utom Justin bieber?
svar: Jag vet inte riktigt, gillar många. Men just nu är det bara justn justin justin som snurrar i mitt huvud. ;)

Fråga: Vilka bloggar tycker du om?
svar: Många, mina vänners och några kända. Läser väldigt många bloggar.

Fråga: Läser du Fokis eller Kissies blogg?
svar: Läser faktiskt bådas haha :p
Fast börjar tröttna riktigt mycket på Fokis för hon är så "puttinutti" typ.
Och kissies läser jag bara för hon är så jobbig och irreterande.. Det är nog det allt går ut på. :p

Fråga: Skulle du vilja vara med i något tv-program, isåfall vilket?
svar: Oj finns mycket som skulle vara kul!
Men andra avenyn skulle jag nog vilja vara med i.. Dock är det ju bara 2 avsnitt kvar på det.. :(

Fråga: Favoritlåt av Justin bieber?
svar: Haaaallåååå!?
Alla såklart! Han är ju grym! :D
Fast dom jag gillar bäst är nog never let you go, up, stuck in the moment och några till. :)

Fråga: Gillar du några andra kändisar?
svar: Ja det är klart jag gör det!
Men som svaret där uppe, just nu finns det bara justin justin justin ;)

Fråga: Hur många unika besökare har du per dag?
svar: Olika från dag till dag, startade ju denna blogg idag.
Men i min förra hade jag runt 30-60.

Fråga: Favoritskvaller blogg?
svar: Jag brukar inte läsa skvaller bloggar ohsånt.
Men har fastnat för 2 st nu!
www.makeawave.blogg.se
www.justindrewbieber.blogg.se
Riktigt bra! ;)


Kommentarer
Postat av: sofie ♥

Sv; Usch då, krya på dig!

2010-04-27 @ 20:38:28
URL: http://sofiekauliitz.blogg.se/
Postat av: BIEBERBEAR

sv; jobbigt med feber.. :/

2010-04-27 @ 20:51:47
URL: http://bieberbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0