VIKTIGT!

KOMMER TYP SLUTA BLOGGA PÅ DENNA BLOGG.. ELLER TYP INTE UPPDATERA SÅ MYCKET LÄNGRE!
FINNS NUMERA PÅ WWW.JUSTINBEEBS.BLOGG.SE  - FÖLJ VIA BLOGLOVIN NU ÄLSKLINGAR! <3333
´Puss :)


Snart skolan då..

Men det är ju rätt chill på fredagar!
Ska gå och göra mig i ordning nu.. Har lite brottom :p

följ bloggen!
www.justinbeebs.blogg.se

NY BLOGG!

Eller inte ny blogg, men jag och louise har skaffat en justin bieber blogg.
Gå in och kolla om ni gillar honom, alltid proppfull med smaskiga nyheter! :D
www.justinbeebs.blogg.se

ps. kommer ju självklart fortsätta med den här!

Puss<3

good night!

Nu ska jag sova,
FÖLJ MIN TWITTER! HAR JU NÄSTAN INGA FOLLOWS :S hahahah...


klicka på knappen och skaffa twitter och följ mig :)

blir så sur bara!


Om ni inte ser så står det från ANONYM dessutom..
"Han är BÖÖÖG"
fucking "yo" tror han är så cool -.-"
 

så blir mitt svar såhär då:
Jag blir så jävla sur när folk kallar honom bäver och massa saker, är ni avis eller?
Alla ni som håller på alltså. Jag fattar inte, han är fan mer begåvad än många er andra.
Han har säkert mer än halva jordens tonårs tjejer efter sig, det kommer knappst ni få varken tjej/kille.
SÅ SLUTA KLAGA!

1. han är inte bög, han har vart tillsammans med några tjejer och han gillar tjejer INTE killar (bara som kompis)
2. varför kallar alla honom bäver? För att han heter bieber? Moget .. Han är en MÄNNISKA om ni inte visste det, eller är ni blinda?
3. Han tror inte att han är cool, han ÄR cool, punkt slut.

så förfan sluta klaga, blir så jävla sur på alla som gör det.
Tyck vadfan ni vill, men sluta lägg era jävla kommentarer håll det innom er eller vad fan som helst.
Snacka med någon annan som inte gillar honom men inte med mig, för det är bara onödigt. Ni vet att jag älskar honom och det gör typ 1000000 miljoner tjejer till, så varför ens lägga enegi på det?
Stå för vem du är också.
Seriöst -.-

Videoblogg!


Ursäkta ser mobbad ut..
Vill göra mer videosar haha!

Håller på med frukost!

Gör självklart toast haha! Så gott..
Men skulle bara säga det, ha en bra dag så skriver jag mer senare! ;)



Sverige ligger på #16 med 7054 (just nu)
Kroatien ligger #15 med 7059..
VI FIXARE! Härom dagen låg vi ju på nånting med 30 typ :o
VI ÄR BÄST! :D:D:D mohaah
se till att rösta nu! Klicka på bilden!


följ ;)

FOLLOW ME ON TWITTER!



Följ mig på twitter nu! Klicka på bilden.

Btw nån som kan hjälpa sätta upp ikonen på bloggen bredvid "bloglovin"-saken?
Nu ska jag sova, puss<3

Tävlar!

Är med och tävlar, om du också vill vara med klicka HÄR!

1;a pris är 300 kr på ginatricot.
2;a pris är 100 kr på bio.

Tycker alla ska delta nu! :)

11.15..?

Vi fick sluta redan 11.15 idag i skolan.. Grymt najs!
Jag drog iallfall hem till Mickis och gjorde lite saker!
Bakade kladdkaka, satt vid datorn, tv, spelade in när vi dansade till jb och massa ;)
Sen kom mamma och hämtade mig och då åkte vi till hemköp och köpte tidningen Glitter.


(dåliga bilder, jag vet)


ps. GLÖM INTE ATT RÖSTA, HÄÄR!

Hahaha .. justin verkar gilla glasdörrar?

Ni vet för ett par dagar när jag visade att justin gick in i en glasdörr? ;)
Om inte kolla här...



Och så nu, jag vet inte riktigt om det var idag men jag tror det...? Någon som vet så kommentera gärna :) hehe
Kolla .. haha
Han skulle fixa sin frilla så ba poff!


9 Days 12 Hours 14 Minutes 20 Seconds

VI LIGGER PÅ 28 PLATS!
VI SKA KLÄTTRA HÖGRE VAFAN!!!!
0-25 länderna besöker han tror jag att det va och det är 9 dagar kvar, kom igen nu!





Min dag i bilder, videos och lite text!

Min dag har vart bra, skolan är inget och snacka om. Så tråkigt!
Kallt vare idag också.. Och jag gick i shorts.. Brrr!
Efter skolan var jag med Louise!



Sitter och äter kyckling och ben&jerry glass med lollo haha.. Bra kombination..?


Vi hoppar från en bro..... NEJ SKOJA, från en sak som är typ ½ meter hög (a)


HAHAHHAA lollo fick en fluga i ögat!!!!

dagens outfit!




Greger ville vara med på bild, haha!
Ursäkta minen jag gör ;)


Outfit dåra:
Vitt linne - jc
rosavitt linne - ginatricot
shorts - umbro (köpte genom fotbollen)

OMG

Hittat en "ny" justin bieber låt!
Vet den är inte ny-ny utan den är ett par månader gammal men jag har aldrig hört den! :o


Vad tycker ni..?
Som alltid älskar jag honom mer och mer för varje dag som går.. Haha mina föräldrar börjar tröttna rejält nu alltså. ;)



Rösta på Sverige!
Klicka på bilden och tryck sedan "I'm a Human", skriv in koden och RÖSTA PÅ SVERIGE! ;)
Man kan rösta var 20;e minut och just nu ligger Sverige på 1936 röster på sida 2!
GÅ IN OCH RÖSTA

Mina nya kläder

Förlåt för jag inte uppdaterade igår, men jag var som sagt i Stockholm med Louise.
Grymt kul vare!
Orkar inte berätta allt, men en sak som jag aldrig kommer glömma va när lollo gick in i en glasdörr! HAHAHA...
båda samtidigt ba: HAHAHA du gjorde som justin! :D
Alltså det va precis så, fast det va en annan dörr typ haha.. Gud vad vi skattade och alla bara kollade på oss.
Ni skulle sett minen på henne... ROLIGT!
Det va precis såhär:



Men jag kan visa vad jag köpte:
(kläderna sitter bättre på haha)

Linne - Ginatricot 129 :-


Shorts - bikbok 99 :-

¨
Tubkjol - ginatricot 99 :-


Vad tror ni det är...?

HAHAHA..

.. Sånt här gör jag när jag har tråkigt!
Jag har gjort en serie kolla:



















VÄRLDENS FINAST SERIE! :D

"first lemon"





Hahahah.. Så söta!
Det finns ju massa såna här rolig klipp på yotube när bebisar äter sin första citron.
Men det där va nog dom gulligaste jag sett hittills ;)

Skolan är snart slut .. hehehe

Sitter här och har matte, fast jag gör ingeinting.
Mickis kör cheffren eller hur det nu stavas.. Jag fatatr ingeinting för det handlar om ekvationer.
Inte kul.

Jaja,
Slutar om en kvart
Efter skolan är jag med Mickis en stund.
Sen drar jag väl hem och då ska pappa och jag göra rabarberpaj mumma!

"Bzzzzzzz!"

USCH! Någon mer än jag som redan är trött på alla dess små insikter som är irreterande och suger blod? Jo myggan.
Serisöt, ni vet inte hur många myggbett jag fick natt, minst 5!
Det kanske inte är så mycket men liksom 5!? Dom kliar så mycket så jag tror jag håller på och bli helt galen! ;)
Om ni undrar varför jag uppdaterar så tidigt idag är det för att jag ska hinna och göra mig i ordning lite mera.
Ska försöka äta en macka, för jag är jätte hungrig..
Men vi ses när jag kommer hem (när det ni blir? hihi)

btw, det är fint väder redan på morgonen! Jippie på att sommarn har kommit.
Mindra jippie på myggorna....
Det är liksom redan 10 grader och klockan är sex på morgonen!

Puss ♥

Hello sunshines!

Idag har det vart en skitdag.. Så långtråkig!!
Men nu är den över, BARA 16 dagar kvar i skolan, och 9 dagar kvar tills det blir "chill"

Men shit the same, idag efter skolan åkte jag och Mickis till Hemköp och satt och käkade den nya glassen magnum gold. Eller ny och ny, den är ny för iår. :)
Tyckte den var god men ingen såhär "wow!"
Sen efter det så blev det plötsligt att jag följde med Louise till Södertälje iallafall. Haha..
Och nu kom jag hem nyss. Ska gå och göra något roligt nu. Puss!

Det jag köpte:

tröja med puffpuff - jc
solbrillor - kappahl
bh - h&m
trosor - bikbok
(Sen ska jag ju till Sveriges huvudstad på Lördag! Passar på och Shoppa på rikigt då)


Stress stress och ännu mer STRESS!

Klockabn ringde som vanligt, kvar i 6 och va så j*vla trött så vaknade tjugo i sju istället haha!
Nu har jag gjort i ordning mig, typ.
Ett litet problem bara: Vill ha t-shirt men tänker inte gå ut med bara det nu. Och har inte jacka!
Vilket problem va!? hahah..
Úppdaterar senare!♥


Gillar ni den..?

Ni bestämmer...

.. Vad jag ska skriva om, hur jag ska vara (inom blogger givetvis) och massa mer!
tipsa tipsa tipsa!


jag @ musiken idag ;) hahaha


- vet inte rubriken - haha

Sitter här, har riktigt tråkigt.. Har nyss duschat, Ska väl snart torka håret.
Försöker hitta folk som vill följa med till Nyköping eller Södertälje, Men ingen vill ju. Jag är opoppis...
Jaja what ever, går väl och solar eller nåt haha.
Utväcklingssamtalet gick bättre än jag hade väntat mig. Faktiskt!
Fick bara lite skäll av Bibbi att jag har skolkat lite haha ..... Men ska sluta med det till 8:an ;)


Jag, Louise och mamma satt och käkade glass ute förut! :)

"morn morn!"

Sitter här på min fula data stol överfylld med kläder.. haha, sitter väldigt dåligt om jag ska vara ärlig..
Men ska snart gå, har gjort iordning mig och ätit en liten yoghurt. Det är bra!
Idag är det en rätt chill dag i skolan, även fast vi slutar 3.. Och halv 5 har jag utväcklingssamtal.. Usch!
Men hur tror ni att det går?;)




Sitter här och lyssnar på denna BLANDANNAT haha.. Så himla fin är han!
nu frågar jag er: Vad tycker ni om honom? Tycker ni att han är jätte söt eller en bäver eller nåt sånt? Skriv det, kul att höra!

Baseballs jackan?

Måste bara fråga en grej. Finns dom kvar på Gina?
Baseball jackan, som jag har på bilden nedanför


Vart hemma idag.

Vaknade upp imorse med på as ont i halsen helt trött och usch.. Vill inte ens tänka på det!
Men nu är jag bättre, idag har jag bara vart ute. Hoppas jag fått lite bränna? ;)
Pluggat (i solen såklart) och sen har jag varit med en kompis lite.
Jag tog massa kort på henne och det va jätte kul, vi kanske ska ses igen på Torsdag ;)

Jag vet inte vad jag ska göra nu, ska väl bara ha tråkigt? haha..
Nej men hittar väl på något.

Vad har mina fina läsare gjort idag?


Bilden är fin och somrig haha. Men jag ser ut som ett litet mongo på den.
Men jag bjuder :D

Jag är helt .. Åh jag vet inte! Mållös?


Kollade på filmen nyss, får alltid lika mycket tårar.
Speciellt i slutet, det där när han ba come what may så går han mot henne och blablabla!
Så sött! Sen i slutet är såååå sorgligt :'(

Men nu ska jag sova. puss!

sitter i skolan nu!

Skolan har vart kort faktiskt haha!
Det började men mentorpass, som vanligt..
Sen efter det så hade vi nån machosaktemagrej haha istället för matten och so;n.
Det var iallfall roligare än dom riktiga ämnena :)
Sen efter det gick jag till tandkläkaren, det gick bra! Hade inga hål haha.. lovar!
Sen skulle Simon till tandläkaren så gick vi upp tillsammans och jag höll på och få en fågelbajs på mig HAHAHA!
Eller den kom typ emellan oss, shit tänk om jag hade fått den på mig!? :o
haha jaja whatever, nu har vi svencka och jag håller på och skriva nån himla berättelse. Inte kul. 
Har iallfall skrivit över 2½ sida ;)
Sen efter skolan så kommer pappa och hämta mig, sen ska väl vi göra något. 
Eller så åker vi bvara hem ..
Jaja .. skriver mer sen ikväll :) 














Godmorgon!

Sov fruktansvär inatt..! =(
Somnade kanske 2 eller senare och vaknade 5. (AV MIG SJÄLV!)
Och sen ser jag ut som en jävl padda också haha!
Alldeles svullen på halsen, har as ont. Hoppas det bir bättre.
För det är så himla tråkigt. + att di helgen ska jag och Louise åka upp till stockholm och let lite kläder till skolavslutningen blandannat. ;)

Jag gick upp 05:40 ungefär, tidigt jag vet!
Men jag kunde ju inte ligga där längre liksom.. Hade redan varit vaken i cac 40 minuter. Så kunde lika gärna gå upp..
Och nu är jag typ klar. Så ska försöka äta något för jag har typ en halvtimma på mig.
Men jag bloggar mer sen eller nåt. :)

JAG SÅG DE! JAG SÅG DE!!! :D

Diary of Justin Bieber .. SÅ JÄKLA GULLIG! <3<3<3<3<3
hihihiih.. jag hoppar runt och massa hahahha.. jag kan inte kontrollera mig själv..
jag är helt dunder kär och han vet inte ens att jag existerar :( hahahahha!
Det är helt sjukt :D
MEN HEJDÅ, NU SKA JAG GÅ OCH DUSCHA SEN SKA JAG HOPPA RUNT LITE ÖVERALLT OCH SKRIKA GLÄDJETJUT FÖR HAN ÄR SÅ FIN hahahah Puss<3

Alltså shit...

.. Jag suger verkligen på det här!
Men jag lovar, jag ska bli bättre.. ;)

Min helg har ungefär sett ut såhär:
Kollat på film hela helgen, åkte hem från lollo i lördags typ klockan 3 eller nåt.
Sen bestämmde vi att vi skulle vara igen, haha.
Så hon gick 6 km och jag cyklade jag 6 km. Så möttes vi, sen cyklade vi hem till mig.
Gissa om jag typ dog eller nåt? Gud va jobbigt det va!
Och hon åkte hem för en stund sen..
Jag har bara städat mitt rum för det såg ut som ett bombnedslag haha!
Sen ska ja försöka baka kladdkaka och lägga mig och kolla på Moulin Rouge.
Min favoritfilm! Så jääääääkla bra alltså! :)



Jag fick en kommentar förut, minns inte när.
För har ju inte varit inne på bloggen på länge.
Men då vare en tjej som undrade om jag kunde lägga upp bild på min vägg.
Och säga lite vart jag har fått alla affisher ifrån.
Och javisst kan jag det :)
(får mer om ca 1½ vecka, haha)


Det är min vägg, tror det är 53 st.. Om jag räknat rätt ;)
Jag har köpt dom lite överallt. Press stop, Julia och massa.
Jag har klippt ut från massa olika tidningar. :)

min uppdatering suger

Men jaja.. Har sovit hos Lollo inatt, riktigt kul!
Vi satt och kollade på film helöa kvällen, vi var med Max och Kevin också.

Jag orkar faktiskt inte blogga, vännerna går liksom före? Haha..
Men nu har lollo duschat och vi ska dra ner till vita villan och äta kabab eller pizza eller nåt.
Trevlans!

Tror jag sover hos lollo inatt igen, det lutar iallfall mot det ;)
Mamma kommer typ till Gnesta halv elva så orkar inte hahha..
Hin har vart i Ullared och shoppat massa saker till mig säger hon.
Och jag måste ha dom sakerna ikväll så hon får väl komma förbi med dom sent ikväll.
Men vi är mog uppe då .. Det blir liksom aldig sömn med lollo för vi är så roliga och proppfyllda med skratt hihih...
Men nu ska jag dra och klä på mig, sitter fortfarande i pyjamas!


Kladdkakekakor!

Hello!

Skolan var ju bra, fast lite långt tycker jag. Även fast vi slutade halv 3. (en halvtimma tidigare)
Men skolan var ju rolig på typ musiken, Elin och jag satt ute i korridoren och spelade gitarr.
Jag kan faktiskt lilla snigel på gitarr! Mohaha... Och så spelade hon in mig, det kanske kommer upp på bloggen nån dag. Najs!
Efter skolan var jag med mickis, vi drog hem till henne och sen drog vi till hemköp och köpte pizzadeg.
Sen hem till henne igen, och jag fick en justin bieber affisch! :D tack mickis haha..
Det är tur att jag har vissa kompisar som inte gillar honom så mycket. ;)


Jaja.. Sitter hos Ewa nu, hennes dator är jätte skön, alltså tangenterna! :o
Det går liksom as fort och skriva-.. (jag vet ni bryr er inte haha)
Sitter och dricker saft och äter på ballerina kladdkakekakor. Har ni smakat dom?
Snart åker jag väl hem och då går jag väl ut och hoppar studsmatta. För det är ju så himla fint väder ju.. Skönt!
Pusshej <3


Hahaha...







bjuder på alla bilderna, speciellt den sista.
Ser så liten ut på bildern haha!

Måla måla måla ...

Skolan var okej, lite långtråkigt bara!
Efter skolan va jag med Mickis och Ida en stund. Vi satt och kääka chips hihi.
Sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi och handla och nu sitter jag här och gör mig iordning inför att jag ska måla klart den där stora saken. Grymt tråkigt!

Kommer mer sen, och bilder så kan ni få se hur mina snygga kläder ser ut!


good morning

Sitter här och borstar tänderna.
Har fixat mig hela morgonen och jag satte i mitt löshår, sen blev allt fel.
Så tog ut det igen haha!
Efter skolan ska jag fortsätta måla, det gjorde jag igår mn glömde berätta om.
Men jag målar en rabattsak till grannens trädgård, inte det roligaste jobbet.
Men jag blir iallfall 100 kr rikare ;)

Kollade på a walk to remember igår kväll. Eller jag såg halva för hade redan sett andra halvan.
Men gud så bra! Satt och grina som en liten bebis ju haha x)




Nu ska jag fortsätta kolla på film..

Började ju kolla på a walk to remember igår kväll.
Men jag stängde av vid halv 12 för jag va tuvngen att sova.
Så nu ska jag se klart på den tror jag, hihi!
Den va faktiskt jätte bra! Inte så konstigt att justin tycker mke om den.

Imorgon lovar jag och vara roligare och jag lovar att uppdatera innan jag drar till skolan.
(om jag inte försover mig, som jag gjorde i morse. Oups!)

Hej ohhå!

omgad .. haha jag har fått ett myggbett på rumpan! :o (intressant va haha?)´

Idag var det skola, helt okej faktiskt.
bara att jag hade glömt min skåpnyckel hemma och det kom jag på när jag satt på bussen in till Gnesta.
Efter skolan var jag med Louise och Micha och kolla på en film som hette the chare tror jag.
Den va ganska konstig, men den va bra. Och lite läskig ibland!
nån som sett den? :)

Nu ska jag dra och göra något annat, vi hörs?
Och juste.. Lovar att bli bra på och blogga igen.
Vet inte riktigt vad som hänt egentligen? Hade ju så jävla bra statistik ett bra tag där.
Men nu ligger den på botten, *tumme ner*

Sweet dream!

Nu ska jag sova, eller kanske ska kolla på a walk to remember nu.
Har inte haft tid och kolla på den.
Men vi hörs i morgon, puss!


Tog kort med mitt gamla löshår förut, vet inte om jag ska använda det igen..?
Vad tycker ni? :)

Är ute och eldar, hihi

Har suttit ute och eldat hela dagen, det har faktiskt vart jätte mysigt.
Vi sitter mitt ute i skogen på något ställe där det är ganska tomt med träd, men det är fortfarande i skogen haha!
Mamma håller på och städa lite sen ska vi dra ner till grannen igen och grilla massa korv och så :)
Framför brasan såklart, det är så himla gott ju!


Dålig mobil bild, men såhär har det sett ut hela dagen.
riktigt varmt och skönt! Hehe

Förlåt....

Jag vet att jag uppdaterar grymt dåligt nu! Vet inte riktigt varför.
Men jag kan ju inte sitta vid datorn hela tiden? Har ju lite fritid också..

Igår kände jag inte för och uppdtera på kvällen. Några vet varför..
Behöver inte ta upp det här i bloggen.
Och nu sitter jag här och äter äckligt godis och kollar på facebook.

Jag måste ha en ny webcam, min är söder.. Den blir bara svart =(
Vet ni nån bra? :D




Hej bloggen..

Sorry for dåligt uppdatering! My bad..
Men min fredag va as kul, satt med lollo och micha och kollade på Benjamin button nånting haha ..
Och sen kollade vi på crazy eights.
Den dära med bejamin va lite långtråkig men den blev bättre sen + att brad pitt är grymt jävla snygg i den filmen! :o 
Och sen den dära crazy eights va lite konstig och dåligt slut.. 
Efter det gick vi och la oss och jag somnade direkt. 

Idag väckte micha oss och nu håller alla på och gör sig i ordning för Kasper och Sebbe kommer hit haha! 
Vi håller på och ladda ner en film också, den heter nånting på Orphus tror jag.. Hoppas den är bra. 
Nån som sett den ? :) 

men nu ska jag dra och göra mig i ordning, pusspuss<3 

Godmorgon..

.. Nu är det fredagsmys om det så är det sista vi gör.. Lallalaa (8)

Idag är det ju skola .. Som vanligt. ;)
Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske vara med Louise?
Är snart klar, ska bara ta en kopp oboy haha!
Sen ska jag väl göa lite saker, jag vet inte vad.


Här är en bild när jag sminkar mig hehe ;)


Lil'rain - adore you
Älskar låten! Visst den är gammal men spela rulle?


Är med och tävlar!

http://iiddaaar.blogg.se
Gå in du med och tävla! :)


Tog denna bild. För hon på bilden --->
Bryr jag mig mest om, hon är min bästa vän!
Vi går igenom vått och tort och jag älskar henne mest av allt!
Om jag inte skulle mött henne hade jag säkert inte funnits idag ..
Eller så skulle jag nog vara en riktig tråkmåns!
Jag älskar dig louise<3

På tåget hem!


Mobbas inte! :D

btw: glöm inte och ställa frågor till frågestunden!
Det är ju typ inge frågor, så kommer inte svara på dom förrän ni ställer mer.
Mohaha, jag är elak ;)

KLICKA HÄR FÖR OCH FRÅGA MIG! :D

Sorry for bad update!

Men kom nyss hem och jag kunde inte uppdatera i morse.
Men har iallfall vart i Södertälje med lollo.
Och jag köpte ett vitt marwin linne, ballerina skor, och naglack.

Det va riktigt kul!
Sen när vi åkte hem spelade jag in lite haha (mobbas inte!)
Sen gick Lollo och jag och la oss och somna när vi kom innan för dörren! :)
Vi var så jävla trötta..





Håller på och ladda upp en video nu, den kommer i ett inlägg snart! ;)


Hejhopp! :D

Min dag har faktiskt vart riktigt bra!
Lite trött bara.. hehe.

Sitter här och käkar risifrutti..Men nu är den slut.
Den va jätte god, hallonsmak ;)
Vilken är eran favoritsmak ?

Ikväll är detn Andra avenyn. Nån som ska se!?
Det är ju sista avsnittet.. åh! =(
Kommer verkligen sakna det! Och det är jag nog inte ensam om....?


Frågastunden avslutas när jag känner för det, Alla frågar!
Om jag anser att det är för lite frågor svarar jag inte på nån hehe ;)


Jag blev brun.... :'(

Jag spillde oboy över typ halva mig .. Så va tvungen att byta kläder.
Typiskt mig liksom.. Känner att den här dagen inte kommer bli så himla bra (?)
Vi får se, berättar vad som händer efter skolan ;)




Ett jävligt snyggt videoinlägg...

... Men det är nästan svart ju :D
Syntes bässtre på mobilen hahaha!


Är med och tävlar! :)

Jag är med och tävlar på: http://moonzanna.se/2010/april/supertavling-med-mahingo.html#comment
Gå in du med och anmäl dig! ;)

Boys boys boys ...

.. We lika boys and cars.. ;)
Sitter och lyssnar på den nu, riktigt bra!


lady gaga - boys boys boys

Sorry för jag var lite sur förut, men sånt händer ibland hehe.
Men nu är jag glad igen!
Ska gå in och duscha nu.

Förlåt att jag vart så tråkig idag, hehe..
Men jag lovar att blir bra, tror jag har bloggtorka idag (?)


Allt suger just nu...

.. precis allt.. Och om du läser det här nu så tror jag att du fattar att det är du.
Jag älskar dig. och det va inte jag ..

Skolan suger.. Som vanligt!
Har svarat på massor med kommentarer och så. Åkte hem med bussen också.
Orkar inte .. Asså åh.. jag är verkligen inte på humör :'(
Ska dra nånstans.. Hejdå vi ses. puss <3



Lady gaga - Alejandro

Försov mig.. Oups!

Måste skynda nu!
Kommer mer när jag kommer hem om mina dagar både idag och igår.
Jag är hemsk ledse för den dåliga uppdateringen, men jag lovar att bättre mig!

Svarar på mer kommentarer när jag kommer hem, han svara på 10 stycken nu.
Har det dubbla kvar! hehe.
Men nu måste jag åka, puss<3


Mobbad bild -.- haha

Dålig uppdatering idag.. Sorry!

Kom nyss hem och klockan är strax 23:00!
Mamma har vart och tatuerat sig och jag har vart med Louise hela dagen. Najs alltså!
Men nu ska jag gå och lägga mig, hörs i morgon.

btw: jag godkänner alla fina kommentarer imorgon och svarar på så många jag hinner innan jag drar till skolan ;)


Lollo och jag hade lite kul idag, haha.
Det är våran sjuka humor .. Tyck om den om ni vill. Den är ju lite udda ;) hehe

Fint väder!

Åh herregud vad jag är kissnödig. Jag är kissnödig som en tupp!
Eller kissar dom? För liksom har nån sett en kissande tupp?
För vanliga fåglar bajsar ju bara.. men strunt samma!

Så nu är jag tillbaka. ;)
Somnade sent igår, låg och kollade på repriset andra avenyn sen förra veckan.
Sen kollade jag på någon film som hetta "good luck chuck" eller nåt sånt.
Hann bara se slutet och lite mera, det va väl gullig. Lite små kul liksom haha.
 

Sitter och lyssnar på denna låt nu, den är lite "funny" ;)





25 dagar kvar!! ;)

Ska gå och kolla på film!

Nu ska jag försöka sova! Eller ska göra mig i ordning och sen ska jag kolla på film eller nåt.
För är inte så trött efter min vilning i våran hammock.. hehe.

Men jag lovar att jag uppdaterar imorgon innan jag drar till skolan.
Eller om jag typ inte har försovit mig, men det händer inte mig så ofta längre.
Så det funkar nog.. ;)

Nu kör kvällens fråga: Vilken är er favoritfilm?:)


Bilden får stå för detta inlägg. Åh han är så söt hihi ♥

JAG ÄR NOG LYCKLIGASTE I HELA VÄRLDEN!

ÅHHHHH .. ingen vet hur lycklig jag är!!!
Men kommer inte säga varför! Det får ni veta senare ;)


Har iallfall nedräknade :D
Då får ni väl se vad som händer då. mohaha.
ÅH JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD<333333333333

Söndag återigen.. och det betyder skola i morgon...

.. =(

Jag drömmde något jätte konstigt.
Det va dagen då det var skolavslutning och jag skulle hitta en klänning.
Men jag fick inte åka in till Nyköping eller nåt sånt.. Helknäpp.
Man kan inte berätta så bra över såhär, men jaja. ;)
Men snart är det ju dags för det, det är ju bara ca 40 dagar kvar till sommarlov. Wiho!
Kan visa den klänning jag hade förra året i något inlägg ;)

Idag ska jag vara med Lollo. Hon och hennes mamma kommer och hämta ig klockan 12.
Hon vet att jag känner mig jätte taskig när nån hämtar mig haha. Men hon gör så att det blir så iallfall!
Men ska iallfall vara med henne under dagen. Så det kommer nog bilder och lite videosar hit och dit..
Omgad juste!!!
När jag skulle gå och lägga mig i natt, klockan var typ halv 3 (?)
Så går ju ut i köket, så kommer min katt Greger ut från badrummet.
Han var alldeles låg i kroppen och verkade as rädd!
Så bär jag upp honom och så hade han ett sår vid örat.
Så går jag in i badrummet, då är det en annan katt där!! :o
Oh herregud, både han och jag var as rädda. Han klättrade upp för väggarna och allt liksom.
Sprang och väckte mamma och hon släppte ut den. Gud va synd det va om lillekissen.. Den va ju jätte rädd! =(
Tur att den är borta nu, men hoppas den inte kommer tillbaka!

Vad tycker ni kära bloggläsare...?



Vad tycker ni..?
Jag vet inte vad jag tycker om den, haha.

We are young
We are strong
We're not looking for where we belong

We're not cool
We are free
And we're running with blood on our knees

We could rule the world
On a silver platter
From the wrong to the right light
To an open stream

With a crash and burn
We could make it better
Turn it upside down
Just you and me

We are the dream
No other way
To be

We are young
We are strong
We're not looking for where we belong

We're not cool
We are free
And we're running with blood on our knees

I could change the world
I could make it better
Kick it up and down
Take a chance on me

When you fake a smile
And you think you're better
Gonna put it down
Rip (?) it at your feet

No bridge to burn
Nowhere to turn
For me

We are young
We are strong
We're not looking for where we belong

We're not cool
We are free
And we're running with blood on our knees

What do they know about us?
Are they thinking of somebody else?
Are they wondering what we might be?
Are they thinking of you or of me?

We are young
We are strong
We're not looking for where we belong

We're not cool
We are free
And we're running with blood on our knees

Jävla parad -.-

Åh gud! Natten va så himla bra. Va ute tills kanske 02:00?
så himla kul, Vad gjorde ni? ;)

Sen när Louise och jag gick in, så gick vi och la oss direkt.
Somna säkert på minsre än 5 minuter haha. Kommer inte ihåg.. ;)
Sen vaknade jag av att lollo sprang upp ur sängen och ställer sig vid fönstret och säger: li kom!
Jag går upp och sen går det en jävla parad på gatan med as hög musik, dålig var den också haha!
Men då gick vi upp, vi var jätte hungriga.
Vi fick 170 kr så vi gick ner till ica och köpta 2 st kyckling grejer, juice och munkar.
Sen gick vi hem oh åt och drack te.
Efter ett tag gick vi in till hennes rum och smaskade i oss munkarna medans vi kollade på dating in the dark och wipeout. :)

Det var min dag tills nu, för nu sitter jag hemma och tråkar, hehe.





jag just nu.. kommar nog dö snart. Så trött är jag.
Har inte ens fixat mig idag hehe ;)


RSS 2.0