blir så sur bara!


Om ni inte ser så står det från ANONYM dessutom..
"Han är BÖÖÖG"
fucking "yo" tror han är så cool -.-"
 

så blir mitt svar såhär då:
Jag blir så jävla sur när folk kallar honom bäver och massa saker, är ni avis eller?
Alla ni som håller på alltså. Jag fattar inte, han är fan mer begåvad än många er andra.
Han har säkert mer än halva jordens tonårs tjejer efter sig, det kommer knappst ni få varken tjej/kille.
SÅ SLUTA KLAGA!

1. han är inte bög, han har vart tillsammans med några tjejer och han gillar tjejer INTE killar (bara som kompis)
2. varför kallar alla honom bäver? För att han heter bieber? Moget .. Han är en MÄNNISKA om ni inte visste det, eller är ni blinda?
3. Han tror inte att han är cool, han ÄR cool, punkt slut.

så förfan sluta klaga, blir så jävla sur på alla som gör det.
Tyck vadfan ni vill, men sluta lägg era jävla kommentarer håll det innom er eller vad fan som helst.
Snacka med någon annan som inte gillar honom men inte med mig, för det är bara onödigt. Ni vet att jag älskar honom och det gör typ 1000000 miljoner tjejer till, så varför ens lägga enegi på det?
Stå för vem du är också.
Seriöst -.-

Kommentarer
Postat av: panthea

Håller med dig! Jag hatar när mina kompisar(killarna då) snackar skit om honom! asså de vet att jag gillar honom och de ba han e böög och lala! Asså tänk om de blir homosexuella när de blir äldre?

Btw; Bieber betyder bäver haha ;) ♥ Men endå! Han e BÄST!!!!! Älskar honom!

2010-05-26 @ 20:36:47
URL: http://cookiiie.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag håller med dig! hahaha okej vi är likadanna när det gäller honom. Men grejen är att jag blir också helt pisst of! Jag hatar när folk säger så, jag blir arg på riktigt.

Det handlar bara om avundsjuka!

Och du som kommenterat över mig:

Nej bieber betyder inte bäver, bever betyder bäver! OMG.



jag blir så arg. han är bäst.

2010-05-26 @ 20:49:51
URL: http://louiseforalltid.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: hahah ja precis! dumma dom.. :(

2010-05-26 @ 20:59:38
URL: http://louiseforalltid.blogg.se/
Postat av: Laura :))

Stör mig också på såna!!! Själv så är jag inte något fan av justin bieber men jag var det och jag tycker att han sjunger bra men jag lyssnar inte lika mycket längre på honom :)

2010-05-28 @ 18:08:50
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0